Vad gör Markus?

Egentligen är det ganska enkelt – vi ser till att saker händer och att folk bryr sig om det du har att säga. Det gör vi genom kreativa kommunikationslösningar som grundar sig i en förståelse för mänskligt beteende och för din affär. För att nå ut idag måste vi tillföra värde för mottagaren, annars är det ingen som bryr sig. Därför är det helt nödvändigt att göra kommunikation som folk faktiskt vill ta del av. Det gör vi genom hög kreativitet, en tydlig strategi och äkta engagemang. Det är den effektivaste vägen till att skapa intressant kommunikation som genererar affärsnytta och gör skillnad på riktigt.

dark
pattern
Ska vi vara helt ärliga så gillar inte folk reklam. Ska vi vara ännu ärligare så gör inte vi det heller. Därför försöker vi alltid att hitta kreativa lösningar som gör att kommunikationen inte känns som reklam i traditionell mening. Vi är ständigt på jakt efter nya infallsvinklar och nya sätt att kommunicera. Och forskning visar faktiskt att kreativt belönad reklam i snitt ger 11 gånger högre ROI.
  • Kampanjer,
  • Varumärkeskoncept,
  • Sociala medier,
  • Print,
  • Webbapplikationer,
  • Hemsidor,
  • Manus,
  • Film,
  • Radio,
  • Event,
  • Foto
dark
pattern
Vi bygger alltid vår kommunikation på relevanta insikter baserade på kundens affär, deras målgrupp och den värld de verkar inom. Har vi inte tillräckligt med kunskap kan vi inte vara säkra på att vi kommunicerar rätt saker på rätt sätt. Då blir det bara chansningar – och vi gillar helt enkelt inte att chansa.
  • Varumärkesutveckling,
  • Varumärkesplattform,
  • Planning,
  • Affärsutveckling,
  • Kommunikationsstrategi,
  • Kampanjkoncept,
  • Budskapsplattform,
  • Employer branding,
  • Varumärkespositionering,
  • Marknadsundersökning,
  • Kreativa workshops,
  • Marknadsplan,
  • PR-strategi ,
  • Krishantering,
  • Medieträning
dark
pattern
Design kan vara att bara göra fint – och det kan utgöra en del i affärsstrategin. När vi formger utgår vi alltid från en tydlig strategi och lägger stor vikt vid den perceptuella delen av kommunikationen. Hur något ser ut beror helt på vad vi vill åstadkomma – och ibland är det faktiskt inte det snyggaste som är det mest effektiva.
  • Design,
  • Animering ,
  • Visuell identitet ,
  • Hemsidor,
  • Logotyp ,
  • Förpackningsdesign,
  • Företagsprofiler

Nätverk

Ingen kan vara bäst på allt och ordet fullservicebyrå har spelat ut sin roll. Vi löser alla kommunikationsuppdrag men vi ser oss snarare som en nätverksbyrå än en fullservicebyrå. Du kan komma till oss med alla kommunikationsuppdrag så löser vi det – antingen själva eller tillsammans med någon av våra samarbetspartners. För om vi ska skapa Sveriges bästa kommunikation måste vi vara bäst inom alla områden.

Läs mer
Loader gif
arrow
open